Windscape (PC) Steam (Downloadable) Opis Živijo, ime mi je Dennis in sem ustvarjalec Windscapea, prvoosebne raziskovalne pustolovščine. Namesto da bi vam pustil samo prebrati dolgočasen opis igre, mi dovolite, da delim svoje videnje igre, ki jo ustvarjam. Upam, da vam bo všeč, na čemer delam. Že od otroštva sem bil velik oboževalec serije iger Zelda, Golden Axe Warrior, Secret of Mana in iger, v katerih lahko raziskujete živahen svet brez časovnih pritiskov in preveč omejujoče zgodbe. V zadnjem letu in pol sem delal na svoji viziji sodobne raziskovalne pustolovščine, ki sem jo združil s svojo naklonjenostjo sodobnemu ustvarjanju in igram v peskovniku. V igri Windscape igrate kot mlado dekle, ki živi na kmetiji svojih staršev in je postavljeno v čudovit svet, sestavljen iz lebdečih otokov na nebu. Ko odkrivate svet, izveste, da je šlo nekaj hudo narobe - otoki se razpadajo in padajo z neba! Na vas je, da odkrijete zlo, ki ogroža vesolje Windscape. Ko boste potovali po svetu(-ih), boste zbrali dragocene vire, ki vam bodo omogočili izdelavo množice predmetov, kot so orožja, ščiti, napitki, čarobni uroki in še veliko več. Nekateri predmeti bodo samo za zabavo, medtem ko bodo drugi nujni za vaše preživetje. Miroljubne NPC-je in hude pošasti boste srečali tako na površju vsakega otoka kot tudi v ječah in brlogih, ki jih odkrijete na svojem potovanju. Čeprav želim, da otoki delujejo na nelinearen način, sem se odločil, da bom ječe naredil bolj uganke in bojevanje – vsaka s svojim slogom in vzdušjem. Windscape bo vseboval taktične boje proti večjim šefom, kot so duhovi, ogri in zmaji. Seveda je tudi veliko dragocenih predmetov za plenjenje. Kaj ne želim, da bi bil Windscape? RPG, ki temelji na statističnih podatkih, igra peskovnika terraforming ali prvoosebna akcijska igra. Zato vas prosim za podporo. To igro gradim za skupnost in upam, da s skupnostjo. Menim, da so vaše povratne informacije resnično potrebne, da uskladim svojo vizijo z visokimi standardi, ki jih zahtevate vi, igralci. Zaradi tega sem se odločil za zgodnji dostop, v upanju, da bom pridobil dobre prijatelje in zgradil skupnost, ki deli mojo vizijo in mi pomaga pri mojem razvoju ... Ključni elementi Windscape Ena mojih prvih odločitev je bila, da želim svet čutiti kot živo in dihajoče okolje. Čeprav bi lahko uporabil proceduralno generiranje sveta, kot to počne toliko drugih iger v današnjem času, sem se odločil proti temu, da bi lahko podrobno izrisal najlepše kotičke sveta. Čeprav to pomeni, da bo na žalost prišel trenutek, ko "si že vse videl", se še vedno počutim zelo zadovoljen s svojo odločitvijo, saj mi omogoča, da te postavim naravnost v svet, ki ga gradimo, s kraji, ki si jih je treba zapomniti, in zgodbami povej Vesolje igre že imam preslikano v svoji glavi, vendar želim tudi, da igra pride tja, kamor jo prinese prispevek skupnosti. Za končno igro načrtujem vsaj štiri zelo različne zemljevide in cenil bom podporo pri izbiri najprimernejših. Igra se začne na pastirskem otoku z mirno naravo, cvetočo vasico, vodnim mlinom in številnimi drugimi idiličnimi točkami, ki jih morate odkriti. V naslednjih nekaj mesecih se veselim razkritja več pokrajine in zbiranja dragocenih povratnih informacij igralcev, ki mi bodo pomagale pri naslednjih velikih odločitvah. Zakaj vedno fant? Upam, da boš Ido tako vzljubil, kot me je vzljubila med razvojem igre. Ida, ki so jo starši poslali v mestece v soseščini, da opravi dostavo, se še ne zaveda, da bo kmalu usoda sveta le na njenih ramenih ... Ustvaril sem vir in sistem za izdelavo, ki je intuitiven za uporabo, vendar omogoča izdelavo mnogih stvari. V bistvu boste našli različne obrtne postaje na ključnih mestih po vsem otoku, vsaka pa vam omogoča gradnjo različnih stvari, če ste zbrali potrebna sredstva. Kuhate lahko zdravo ali samo okusno hrano, izdelujete ščite in orožja, mešate skrivnostne sestavine, da ustvarite močne čarobne napoje, talite železo in baker v nove oblike kovine in še veliko, veliko več. Želim, da so ječe očarljiva deviacija bolj odprtega raziskovanja in zgodbe usmerjene igre, ki se odvija na površju otokov. Prva velika ječa, na katero boste naleteli, je rudnik bakra, poln podganam podobnih sovražnikov. Tukaj boste naleteli tudi na prvo večjo pošast šefa - z veliko nagrado, ki vas čaka, če boste preživeli. Nekatere ječe bodo postopni del zgodbe, medtem ko so številne druge in manjše jame skrite v svetu, ki jih lahko odkrijete. Upam, da so vam všeč moje ideje o Windscapeu. Vsi skupaj lahko ustvarimo igro, ki izpolnjuje vizijo, ki sem jo zastavil. Hvala za vašo podporo! NAJMANJ: Op. Sistem: Windows 7/8/10 Procesor: Intel i3 ali enakovreden AMD Pomnilnik: 4 GB RAM Shramba: 2 GB prostega prostora PRIPOROČANO: Op. Sistem: Windows 7/8/10 Procesor: Intel i5, 4 x 2,6 GHz ali enakovreden AMD Pomnilnik: 4 GB RAM Grafika: NVIDIA GeForce GTX 480 ali ATI Radeon HD 5850 Shramba: 2 GB prostega prostora