Nalaganje...
Seznam želja

Gary Grigsby's War in the East: The German-Soviet War 1941-1945 (PC) (Download)

PC
79,86
Cena z DDV-jem
  • ID izdelka
    200021880
  • Dostava
    p
    Možen prenos
  • Zaloga
    Možen prenos
  • Datum izida
    15.09.2017

Gary Grigsby's War in the East: The German-Soviet War 1941-1945 (PC) (Download) Opis

Vojna epskega obsega od Moskve do Berlina – to je vojna na vzhodu!

Vojna na vzhodu Garyja Grigsbyja: Nemško-sovjetska vojna 1941-1945 je duhovni dedič velikih namiznih in računalniških vojnih iger preteklosti iz vzhodne fronte; potezna strateška igra druge svetovne vojne do ravni divizije in brigade, ki se razteza čez celotno vzhodno fronto v merilu 10 milj na heks. Igralci lahko sodelujejo v ogromnih, dramatičnih kampanjah, vključno z intenzivnimi bitkami, ki vključujejo na tisoče enot z realističnim in zgodovinskim terenom, vremenom, bojnimi ukazi, logistiko in rezultati bojevanja. Kot pri vseh nagrajenih naslovih, ki jih je ustvarila ekipa 2by3 Games, dejavniki, kot so zaloga, utrujenost, izkušnje, morala in spretnost vaših divizijskih, korpusnih in armadnih vodij, igrajo pomembno vlogo pri določanju rezultatov na fronti. Vojna Garyja Grigsbyja na Vzhodu vključuje 4 velike kampanje in veliko manjših scenarijev, ki imajo različne strateške in operativne izzive.

Vojna na vzhodu Garyja Grigsbyja predstavlja resnično epsko predstavitev druge svetovne vojne na vzhodni fronti in ji ni para po obsegu, podrobnostih in ambicijah!

Lastnosti

  • 5 večjih kampanj, ki se začnejo v letih 1941, 1942, 1943, 1944, 1941 (nadomestna zmaga), vse segajo do poletja 1945
  • 11 scenarijev je dolgih od 10 obratov do 25 obratov
  • Zemljevid se razteza od 100 milj zahodno od Berlina do gorovja Ural in od 150 milj severno od Leningrada na severu do Bolgarije in Bakuja na jugu
  • 10 milj na heks s tedenskimi obrati IGOUGO
  • Igrajte proti umetni inteligenci (na kateri koli strani) ali opazujte, kako umetna inteligenca sama simulira vojno, s 5 kategorijami stopenj pomoči za vsako stran, da prilagodite stopnjo težavnosti
  • Vključuje tradicionalno predvajanje po e-pošti in sisteme PBEM+ na osnovi strežnika
  • Scenarij celotne storitve in urejevalnik podatkov s funkcijo izvoza/uvoza CSV
  • Podrobna statistika elementov na tleh in letal, ki vplivajo na uspešnost igre
  • Do približno 4000 enot v zbirki podatkov igre z možnostjo ustvarjanja še veliko več! Manevrske enote velikosti divizije s tisoči podpornih enot velikosti bataljona in polka
  • Veliko različnih razredov podpornih enot, kot so topništvo, inženirstvo, smučanje, protitankovske enote, pionirji, uničevalci tankov in še veliko več
  • Poveljstvo nemškega korpusa/kopenske skupine/armadne skupine in poveljstvo sovjetske vojske/fronte
  • Letalske enote so običajno organizirane kot skupine in lahko izvajajo nočne in dnevne zračne misije, skupaj z nočnimi lovci
  • Ročno nadgradite letala znotraj enot ali avtomatizirajte dodeljevanje novih letal
  • Podrobna proizvodnja z evakuacijami ruskih tovarn, realistično modelirana s proizvodnimi kaznimi in zamudami pri obnovi
  • Obsežne preglednice in poročila predstavljajo ogromno podatkov in informacij
  • Podrobno, a avtomatizirano obračunavanje podpornega osebja in zalog/goriva/streliva Izgube v posameznih vozilih in enotah Prikaz različnih modifikatorjev, ki vplivajo na to, kako učinkovito enote prejmejo, kar potrebujejo
  • Več kot 500 zgodovinskih poveljnikov s podrobnim sistemom napredovanja in ocenjevanja
  • Voditelje je mogoče odpustiti, usmrtiti, odpustiti, ubiti v akciji 8 ocenjevalnih polj, ki merijo različne atribute od bojnih spretnosti do politične ocene
  • Zelo podroben sistem za upoštevanje enot/vozil, ki so moteni, onesposobljeni in utrujeni Natančno modeliranje potrebe po enotah za usposabljanje pred vstopom v boj
  • Podrobna vremenska območja in ravni ledu za reke z možnostjo naključnega določanja ali popravka vremenskih vzorcev za vsak scenarij
  • Zapletena pravila Fog of War in ravni zaznavanja enot – enote so ocenjene glede na njihovo sposobnost, da se skrijejo, in njihovo sposobnost, da izvidijo druge enote
  • Vključuje dve glavni izbirni pravili, ki vam omogočata prilagajanje učinka prvega zimskega meteža in sovjetske bojne doktrine.

©2015 Matrix Games Ltd. Vse pravice pridržane. Gary Grigsby's War in the East, Matrix Games Ltd. in njihovi logotipi so vse blagovne znamke družbe Slitherine Ltd. Vse druge znamke in blagovne znamke so last njihovih lastnikov. Razvilo Matrix Games Ltd. in igre 2 na 3.

Tedenske akcije